Total de visualitzacions de pàgina:

diumenge, 25 de gener del 2015

Encuéntrame en el Cupcake Café

Una amiga em va deixar aquesta novel·la i només veure la tapa ja vaig pensar que m'agradaria. Perquè és així, penso que la tapa suggereix i transmet informació. A vegades, aquesta informació coincideix amb el que he pressuposat i altres no.
Aquest cop s'ha complert i la història ha estat tan dolça i sensible com esperava.
M'ha semblat encertat que cada capítol comenci amb una recepta tamisada amb tocs d'humor.
No coneixia aquesta escriptora escocesa i ara puc dir que el seu estil amè, detallista i sensible m'ha atrapat.
Jenny Colgan ens presenta una protagonista, Issy, que per una sèrie de circumstàncies que coincideixen veu la possibilitat de fer realitat un somni. Com en una història real, la noia haurà de superar entrebancs. Però el missatge final és positiu i esperançador. Ja va bé, això!
Altres lectures d'aquest estil que m'han agradat: Coser y cantar de Whitney Otto, La sonrisa de las mujeres de Nicolas Barreau o El club de los viernes de Kate Jacobs.
Encuéntrame en el Cupcake Café té els ingredients necessaris perquè m'hagi deixat molt bon gust de boca i amb ganes de preparar uns quants cupcakes. I és que els somnis es poden fer realitat!
Gràcies, Begoña, per compartir-la! Us recomano, a part de la lectura, el blog d'aquesta amiga, Los postres de mami, on hi trobareu molt bones receptes!

2 comentaris:

  1. Moltes gràcies Mar pel teu comentari! A mi també em va semblar una novel.la dolça i em va agradar el fet que fós emprenedora, i que volgués seguir el seu somni... Em recorda a una amiga que tot just comença la seva aventura igual que la Issy...
    Un petó

    ResponElimina